Sunday, July 19, 2009

Tagm utk megelakkan kadar mengantuk yg sgt tinggi~~

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

berfoya-foya di mukabuku a.k.a facebook dgn mencurik tanaman org di kebun Barn Buddy..hahaha

1. 2 jam yang lalu?

dalam perjalanan ke tempat praktikal..

2. Anda suka

buat benda2 yg saya rasa best seperti bershopping,berinternet,berphotoshop,bertiduran, berdating, bermakan2, bermandi manda,berjalan2 dan beberapa lagi..

3. Minggu lepas

adalah minggu ke-2 menjalani latihan industri

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali

  • jai ho sbb it's very energetic
  • kantoi by zee avi sbb musicnya yg begitu relax
  • dan sebenarnya by yuna (ini lagu buat para2 housematekuh yg lampau bengang dgn aku..sbb perkataan " dan lagu2 di radio ..." aku slau ulang berkali2..mcm org sakit alzhimer..hoho..sungguh annoying kan..

5. 3 binatang yang anda tak suka

saya x suka ular, lipan, kala jengking

6. 5 fakta tentang anda.

  • 1. berusia 22 tahun
  • 2. seorang perempuan
  • 3.sungguh comel dan mempunyai senyuman yg manis( hahaha) itu fakta sebab pakcik kat pangsapuri TTU penah bgtau aku yg senyuman aku lebih manis dari air yg dia minum..wakakak..mcm2 aja kan..
  • 4. mempunyai tahi lalat di pipi sampai ada 1 pakcik teksi tu jeles..dan mau menukar tahi lalat aku dgn tahi hidungnya..eeeww..itu pakcik mmg mau kena...
  • 5. sanggara rao adalah pakwe saye..hehehe..mau juga bgtau kan2..

7. Tahun depan mungkin.

saya akan konvo n dapat scroll degree tuh...dan akan memulakan hidup baru sebagai seorang graduan UTeM yg berkerjaya.. InsyaAllah...

8. Saya tak reti,

kenapa orang suka tipu.. bukankah tipu itu tak baik.. ada org tipu gaji supaya dpt pinjaman, ada org tipu umur sbb takut tua, ada org tipu berat sbb takut gemuk, ada org tipu result sbb takut malu, ada org tipu status mngaku bujang padahal dah kawen, ada org tipu kata xde makwe padahal ada sebab nak ngorat pempuan lain, ada org tipu saya sebab apa????

9. Saya pandai,

ya..saya memang pandai..kalau tak pandai saya takkan lepas darjah 6, tingkatan 3 dan pengajian seterusnya sehingga sekarang..cuma tahap kepandaian saya tidak setinggi org2 yg dapat offer jadi doktor..dan saya amat bahagia~~~

10. Kawan saya,

kawan saya lah..ada perempuan, ada lelaki, ada yang baik, ada yg tak baik..yg baik gelak bersama semasa senang dan menolong saya semasa susah..tetapi yg tak baik gelak dgn saya semasa senang dan pergi tinggalkan saya semasa susah..dan jangan harap saya mau mengaku kamu kawan saya sampai mati..sungguh ja'at kamu itu..

11. Saya ada,

semuanya~~~ dan saya suka~~

12. Saya seorang,

pelajar BITS UTeM..dan amat berbangga kerana saya ditakdirkan utk belajar di sana walaupun pada mulanya amat berat hati ini untuk masuk ke sana..

13. Adik saya,

saya tak ada adik...sayalah adik....panggil saya dedek..hehe

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

saya tak pernah dan tak akan bosan dengan :

1. Duit,

2. Wang

3. Money

4. fulus

nah..sekarang kamu tau kan saya mata duitan..tapi saya bukanlah pengikis wang ringgit orang..saya baik..cuma saya sangat sukakan wang..

15. Bilakah pertama kali anda bercinta

beberapa tahun yang lampau..zaman batu dulu... zaman mesolitik..wakakak~~

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda,

saya tak ada kekasih..hahahah..tapi memang patut pun korang tak percaya sebab tu smua alta..wakakak~~ saja mau mengaburi mata anda wahai umat manusia..

17. Saya rindu,

saya rindu kawan2 rumah k-2-14 saya ..rindu sangat2.korang ingat tak? plan kita dari sem 1 nak g zoo tak pernah kesampaian..sangat sedih dan kecewa.. dan tak lupa juga saya rindu org tua yg bernama rao..hahaha..sangat rindu siot...

18. Saya tak sabar

mahu habis praktikal...sangat tidak sabar...mau kerja dan dpt gaji riban2 supaya dpt beli dan pakai barang mahal2..

19. 5 laman yang anda selalu layari :

  • 1. mukabuka a.k.a faceook
  • 2. jobstreet
  • 3. blogger
  • 4. eftmk sbb mau cek nama penyelia tp x muncul tiba lagi
  • 5. 4shared

20. Siapa yang anda mahu tag?

siapa2 yang mengantuk macam saya..pasti akan celik sbb tag ini sangat best.. best kew?? udah2 g wat koje...

2 comments:

hidayah said...

cda... sama la mcm ida n azad.. azad dok ajak g zoo tp sampai skrg x g.. hahaha. da nk habis blaja da pon.. kalau g makan kat d'pelican tuh, amik bau zoo je... waaaa...

sibaki said...

haha..xpe2.. kan ida de kat melaka skrg..g lah..