Wednesday, July 22, 2009

Tag ~~

1. The age you'll be on your next birthday: 23-year-old..muda lagik...masih boleh enjoy..wakakak~~

2. Place you want to travel to: mau pigi umrah, g aussie, g UK, g US, BALI!!!, semua lah..hehe

3. Your favorite place:my room...atas katil...hahaha

4. Your favorite food: makaroni...lasagna...mi crispy... name it..semua aku telan bah..

5. Your favorite pet: semestinya kucing aku yg tiut mcm tuannya tok..kah3..

6. Favorite color combination: i like black...black+red, black+white,black+pink..

7. Favorite piece of clothing: jeans,t-shirt,sweater,baju kurung..

8. Your all time favorite songs: xda all time favourite eyh.. ku dengar jak semua jenis lagu..

9. Favorite TV show: Datin Wannabe & La Dolce Amira..kah3.. tp lamak dah miss nangga cita ya.. hehe..

10. First name of your significant other/crush: sapa kah?? ngeh3...

11. Which town do you live in: Kuching City..a place like no other..ceyh2..zoom malaysia bah..ZOoM la Sarawak..ngeh3

12. Your screen name/nickname: syida, syidghron(ini nama khas yg diberi oleh iwan sakarnor..ngeh3), sada'(ini nama khas yg diberi oleh Jude a.k.a juna), shie artis yg sedang meningkat naik ( ini yang dicipta khas utk aku oleh rina), syidot(
kak mira slalu panggil cam ni) , dedek(my familia), ida ( en ibrahim sorg jak yg panggil aku cmni..isk3) , nor ( ustaz aku time kat teknik dolok panggil..sbb apa? sbb ketiga3 anak muridnya itu mula dgn nama Nur and Nor..so utk senang ingat nya panggil lah Nor..hahaha)..sya ( ramai juak lah cdak nunggah aku kdk tok..i like it..sya..tang best jak)

13. Your first job: keja part time di Sushi King Jusco, Melaka..best2..dpt kenal ngn nepal2 hensem..ngeh3..siap ajak aku balit nepal panjat gunung everest lagik..mana mau dpt beb..hahaha

14. Your dream job: for now..aku mau jadi web developer or php programmer or web deisigner... harap2 adalah rejeki dlm bidang ituw...Aminn...

15. One bad habit that you have: too shy..pada mulanya lah..tp mun dah lamak2 kah..bak kata dol " time nemu kawu awal2 dolok aku diat ayu jak...hahaha..bila dah kenal..yarabi....kau tok sot duhal.."haha..aku nang sewel2 kit bah..ckit jak lah..

16. Worst fear:FAIL..aku paling takut FAIL...and Allah..

17: Things you'd like to do before you die: membahagiakan sesiapa saja..wakakak..nang ada..

18. The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000: mau start berbisnes...ceyh2..

19. Your husband/wife: masih bujang yer..belom berkahwin... ada sapa mau isi kekosongan? sila isi BORANG A di lampiran seterusnya..wakakak~~

P/S :Aku tag sapa2 jak yang baca...buat jgn x buat...kelak ktk org x kawen mun x buat...har3

0 comments: