Sunday, May 31, 2009

Tag lagi..tp tag best punya...

1. kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
~ kalaulah.. hehe..aku nak bli umah,bli tanah, bli kete mahal2, wat business yg akan ada untung ber-billion2 us dollar, pastu nak g melancong keliling dunia..bli umah kat oversea utk jd istana singgah..ala2 raja gitu.. wakakak~~ pastu derma la kat org2 yg memerlukan sbb kekayaan tu dtg dr Allah..jd kita patut kongsi ngn org lain gak.. klo ada org nk pinjam pun boleh tp ko jgn ingt aku ni ALONG..aku akn tolong klo ko org yg baik2 jek..klo stakat mcm mamat  F tu bek xyah...time nak guna duit senang je mintak n pakai..time nak bayar byk tol alasan dia..tu lah manusia... x sedar diri tol..wakakak~~

2. Kalau anda jadi orang terseksi didunia?
~ ni soalan yg aku suka..miahaha... klo la aku org terseksi kat dunia... akn ku goda org terkaya di dunia...wakakak~~ pastu aku nak jd model termahal di dunia..n pakai baju2 termahal di dunia daripada pereka fesyen terhandal di dunia... aku nak jd model majalah termahal di dunia kecuali majalah playboy..wakakak~~ best giler siottt~~~ yuhuuu~~~ pastu aku nak jd model kat billbord terbesar kat dunia utk jenama termahal di dunia..wah...best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
~ oh tidak mungkin...klo dia xnak percaya cinta aku bley g mampos la..aku bley crik org len yg percaya akan cintaku..huhu...lalalala~~~ btol kan... aku xmo masok neraka sbb bunuh diri..itu bkn jihad...

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
~ aku pedulik hape..ikut ske aku la..ni blog aku..ada aku kesah???? klo blog aku ni buruk nak mampos ada dia mencederakan ko ke?? ada ko mati sbb tgk blog aku?? aku x heran la beb!!! aku x kesah..lu nak ckp pe lu ckp la..gua x kesah.. x mati pon klo dgr kutukan ko tu..telinga aku pon x pekak jugak...peeerah..ape ko ingat ko tu bagus sangat??? g mampos la ngn blog ko yg cantik sgt tu... kentut jek..wakakak~~ aku sunggoh jht...tp hakikatnya aku amat baik hati.. ok..

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda
~ klo jodohnye baik,beriman,beramal soleh, berharta n sedap mata memandang...aku terima je..hehehe... bak kata atok dlm citer syurga cinta tu kan...jodoh ada 3.. 
1) jodoh dari syaitan : kenal2 pastu wat maksiat n dpt anak luar nikah ..pastu bunuh anak tu ..lariii...
2) Jodoh dari jin : guna ilmu2 utk pikat n kawen ngn org tu..cthnye guna minyak dagu..
3) jodoh dari Allah : berkenan, masuk meminang and kahwin..InsyaAllah akan berkekalanlah jodoh tu...
so, aku x kisah la...tu ertinya InsyaAllah tu jodoh dari Allah..dan aku terima....

6. kalau tiada lagi hari esok?
~ ertinya hari ni hari terakhir aku..pastu kita akn berjumpa di alam barzakh..

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
~ wat mcm biasa je..senyum2..tegur2..bual2... tapi dlm hati nauzubillah....kutuk2...membuak2..hahha..besa la..aku dah bgtau ko awl2, aku ni baik..so...aku ni mmg baik lah..wakakak~~

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
~ oh tidakkk...aku xmau melakukannya...

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
~ Astarghfirullahalazim..... knp ko tnye soklan cmni..wat aku touchin n nak menitis air mata je... klo dorg nak pergi biarlah aku ada di sisi mereka pada saat itu...... Amin...~~ ko la ni..tetiba ku jd emo... huhu

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
~ Aku nak jupe ngn pelakon yg paling aku minat a.k.a pakwe aku, AWAL ASHAARI..klo bley nak date ngn dia..wakakak..pastu nak jupe ngn kembar aku JEHAN MISKIN.. haha.. utk yg oversea plak aku nak jupe ngn BEYONCE sbb aku nak body HOWT mcm dia..pastu nak sgt jupe ngn Brad PITT yg encem x hengat tu... haa..x lupa gak.. aku nak sgt2 jupe ngn YUNALIS..wuhooo~~ i like her sooo much....dan sebenarnya~~~
11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
~ oh tidakk~~~ aku xmo jd pembunoh!!! aku kan dah ckp awl2 td..aku ni baik..so no point la klo aku nak bunoh org..ahaahahah...

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
~ wakakak~~ i like!!!!! terima kasih...thank u...tocai2... wakakak~~~

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
~ ya rabbi..aku terima...tp aku pelik?? knp tetiba dpt AIDS padahal aku ni baik..isk3..doktor salah kot.... musykil2

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
~ mengorbankan cinta utk org lain?? i'll think twice... tp klo aku btol2 cintakan org tu..i'll never give a chance ok... thank u..

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
~ Anugerah??? ya..aku mmg idam2kan anugerah ni..ada 2 anugerah stakat ni aku nak.. 
1) aku nak dpt anugerah pelajar dpt keputusan paling cemerlang dlm U aku..tp itu smua hanya mimpi..xpe2..anak aku nnt aku akn didik supaya dpt anugerah terbaik U...InsyaAllah..
2) aku nak dpt anugerah yg dpt duit berjuta2 tu..aku nak duit riban2..juta2..aku ske sgt duit...wakakak~~


16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
~ ooo...yeah.... aku nak kawen ngn org dari negara India...hahaha..bangsa hindustan...ala gaya2 hitrik tu...amir khan ke..amitah bachan ke...best siot..nnt anak aku idong mancung..tinggi...lawa....slim...wah3..best..pastu nnt ank aku msti jadi pakar komputer..sbb org india (negara india) kan terer bab2 programming ni.. heheh...best tak?? best kan?? nehi2....

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
~ what to do..dah xde jodoh... nnt klo de jodoh insyaAllah bertemu lg suatu hari nnt... 
cinta itu ibaratkan kupu2~~ biarkan saja ia mencari bunga yg mekar~~ jika suatu hari nnt ia tidak menjumpai bunganya ia kan kembali kpd bunga yg ia pernah hinggap suatu masa dulu.. cewah.. so relakan je.. xkan kemana nye klo de jodoh tu..ia akan tetap dtg kpd kita..sbb tulang rusuk dia ada pada kita, so, jodoh kita adalah dia... weee~~~~  

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
~ aku pedlik hape..ikut ske aku la...ko jeles pahal??? ada aku kesah?? tak kesah pun beb...dah mmg rezeki aku mcm tu, watpe aku nak korbankan sbb nak jaga hati cemburu dengki org lain.. no way lah beb..g mampus la ko... ape ko ingat ko tu bagus sangat?? peerah..taik kuceng jek...huahahaahahah~~ kadang2 aku menjadi manusia bertanduk..hahaha,,,

19. mengenai orang yang tag kamu ini;
~ oo... budak ni namanye Rina..nama pnoh dia Syafarina AZlin bt Rob...dia lah kwn aku dr aku hari pertama masuk UTeM smpai skrang..mmg rapat..duk skali dari sem 1 sampai sem last ni.. dia org teh peng..eh salah..org Taiping...hehe...
belum berpunya n still searching for the perfect one...sape2 nak berkenalan ini nombornye... 01maxis-kepala lima ko sendirik carik la....wakakakakaka~~~ amacam?? best x pantun aku??? besala...org kucing mmg hebat2...mcm aku...wakakakak~~~

20. 
saya tag mereka pula.
hmm...sape erk??? hmm..haaa...aku tau..colan2 nye adalah :
Kak Raha, Kak Azlieya ,Kak Mai.....
yg len2 tu klo rasa nak wat , wat lah...sila2... tambah nasik2...

2 comments:

waniBadri said...

hehe..anda di tag. sila claim disini: http://wanibadri.blogspot.com/2009/06/masa-kicik2-dulo.html

k3kvr4 said...

syida.. anda di tag.. lawat blog k??