Sunday, June 7, 2009

tag from nadia

1.Ape perasaan anda sekarang?
- sangat malas..mau tido..

2.Saya nak makan?
- pizza... lasagna... kueyteow kongfu... fish&chip... lamb chop..waaaa..cedapnye...

3.Saya tak suka?
- org yg berlagak n bodoh sombong..

4.Impian saya?
- Mo jadi kaya raya mcm bill gate

5.Haiwan yg saya tak suka?
- nyamuk....semut...lipas

6.Saya harapkan?
- impianku menjadi kenyataan..bkn yg tersenarai di atas tp yg tersenarai dlm kotak hatiku...

7.Jika boleh putarkan mase?
- tak masuk matrik..buat diploma pun xpe...kerna matrik adalah tmpat aku jatuh...ya...keputusan sgt teruk semasa di matrik..tp aku sgt suka suasana matrik...love my friends... 

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- nak jdik web designer + web developer...ada gaji riban2...mo p jln2 over sea...guna keta sendirik..ada umah sendirik n ada family sendirik...

9.Handphone saya adalah sebuah?
- sony ericsson k660i

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- more than once...

11.Saya suke pada?
- duit...money...wang....fulus...hahaha...dan sekeluarga dgnnya...wakakak

12.Kawan2 saya?
- ada yg ok dan ada yg k.o

13.Pernah dikhianati?
- yes..but what to do...siapalah saya dimata mereka....

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- wat bodo jek...wat dono jek...wat x wujud jek..aku x mati la klo xde kwn mcm ko...ada aku heran?????

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:
- Rina, wani, n sape2 je la...

0 comments: