Sunday, November 8, 2009

masa untuk meluahkan apa yg kita rasa...

pernah tak korang jumpa org yg betol2 busy body.. klo pernah, anda malang seperti saya..
ya..malang.. sebenarnya aku dah lama sabar dgn org ni.. tp sekarang aku dah hilang sabar.
pernah tak korang rasa setiap gerak geri korang diperhatikan? setiap benda yg ko nak wat kat tpt tu dia akan ambik pot. kacau otak aku dgn org macam tu. Ya Allah, bg lah aku kekuatan utk terus berada di tempat itu sehingga tamat ya Allah, dan engkau jauhkanlah dia daripada ku.. harap-harap nnt keje tak secompany dgn dia.. kalau sama juga, mmg aku MALANG!!!!!!! sejauh mana aku boleh tahan dgn perangai dia huh? ko ingat aku suka dgn perangai ko tu ke? annyoing tau tak. very very annoying.. ko tu lelaki, tolong lah jgn berperangai sebegitu.. nnt takde org nak dgn kau. macam lagu Zee Avi. " no wonder lah my friends pun tak suka you.."..(erk, ape kene mengena lagu tu dgn org ini..haish..tgk tu otak aku dah kacau bilau sbb org tu..) klo tak nak jadik mcm tu, stop being annoying.. it's disgusting.. ewww.. Aritu dah ok dah, dia dah stop being annoying dgn aku, tp bila dilayan sikit je, dia mula balik perangai dia tu.. for your information, bukan aku sorg je tak suka dia.. ada lagi yg x puas hati dgn ko.. aku tau hati dia tu baik, tp klo hati baik pun tp perangai mcm tu, org akan black list u ok.. so, aku harap lah sgt2..please stop being busy body and sooo annoying... duk diam2 kat tpt tu okeh..mata tgk pc jek..xyah tgk2 org.. takyah nak ambik tau org tu tgh wat pe.. aku nak main game ke, aku nak wat keje ke..lantak aku la..dah tu PC aku.. geramnye.. bila aku dgr dia ckp nak keje kat KL gak.. dlm hati aku berdoa, mintak2 x sama tpt dgn dia.. klo sama, maybe aku x lama kat tpt tu.. sabar ye syida.. sabar.. kenape la..kenape la..kenape la.. smua tpt yg aku g aku de jmpa dgn org cmtuh.. time aku wat praktikal kat tpt lama dlu pun de manusia cm tu gak..aku ingat bila dah larik g tpt lain aku aman la..tp kat tpt baru ni lagi parah..wawawa..stop being sooooo perasan la fren.. nak berlawak boleh, tp biar dgn cara betul..biar dgn cara yg baik.. okeh. k la, cerita pasal org ni pn da wat aku hilang mood.. ni kan pula kena tgk muka dia.. aiyo.. help me........... aku sarankan ko pakai topeng la ekh..huhuhu...
k. tata..titi..tutu..

p/s : cerita di atas tiada kena mengena dgn yg hidup mahupun yg telah pupus..=p

2 comments:

k3kvr4 said...
This comment has been removed by the author.
sYaFaRiNa said...

sabau ye syida....
kita sume ade mslh...
ko bt xtau jek dgn dia...
jgn layan dia sudah....