Saturday, February 27, 2010

haluuu~~~

fuh..fuh..fuh..
lama tol x hupdate belog ni kan..giler buruk belog aku nih..
cane erk nak tukau skin die? jap ag aku explore lah..tp takot ilang sume archive aku nih..

hurmm...pejam celik..pejam celik dah sebulan ghupenye aku dok kat puchong ni.. dok ulang alik dari puchong ke bukit bintang and raja chulan..hari2.. bertapa sengsaranya hidupku disini..

meh la aku nak citer kesusahan aku kat selangor ni..ye..kene ckp selangor, sbb klo ckp KL nnt de org ckp aku duk selangor..tu pom nak jd bahan..KL ngn slangor tu bp jauh sgt lah kan.. wutever la korang...

hari2 ku bermula begini..cewah..
bangun seawal jam 5 pagi..awal x? kat kuching aku dok bgn kol 5.45,5.30...kat cni bgn kol 5.. giler awl kan??
mandi, bersiap..pastu smpat baring dlm keadaan tegak kat atas tilam supaya bju x konyok..haha.. kol 6 bersiap pakai bedak pakai telekung utk tnggu subuh..lps azan berkumandang..solat pastu zooooom...trus g tnggu bas.. haish... letih..dr apartmnt aku nak ke dpn kene naik 1 bas..dr dpn nak ke kl sentral nak lg 1 bas..dr kl sentral nk ke BB n raja chulan kene nek monorel lak.. bayangkan.. 3 transport beb.. ni lah namanya dugaan n cabaran hidop..

balik, klo nasib baik, balik giler awl, kol5,, klo nasib x bek, balik lambat kol 9.30 cmtu..smpai umah dah kol bp..nasib la de kwn yg bek hati..nak tompangkan..klo x, menangis den.. huuu~~

lepas sebulan, $$ pom masuk..baru la boleh bernafas secara normal semula..klo x, haish.. ari2 wat matematik, kira wit ada bape lg dlm wallet..kira ada bp lg wit dlm bank.. haish.. tu la..
dulu xo dgr ckp mak.. dpt kije kat kuching xmo..seboleh2 nak kije kat KL/selangor.. haha..
ni dah de kat KL ko kene hadapi smua la dek syida oooi... ko jugak yg nak kan? xpe..bak kata org bersusah2 dulu, bersenang2 kemudian..hehehe

hurmm..mula2 aku ingt software tester ni sonang jek kije nye..ghupenye bapak susah.. haish.. banyak seh report kene wat.. giler ah.. dah la time kat UTeM dlu wat report cincai macai jek..kat cni mn leh cincai2 beb.. nnt kene sound ma.. hurmm...

so ape yg penting skrg ni..usaha...usaha da... chayo2..mesti berani..mesti kuat.. baru leh berjaya..
hehehe

okeh...
ermmm.... next tyme aku citer ag ek.. da xde idea da nak tulis pe..tp yg penting skrg aku ngidam nak mkn tosai telur bawang kat kedai mamak bwh ni..nyum3..sedap gilos..marbeles..
okeh..tata..titi..tutu..mmmmmmuuuuahhhh

0 comments: