Monday, December 29, 2008

new year is coming meaning PSM is waiting..haha

Its seems like i didnt update my blog for a week.. haha..
i'm in kuching, and i dont have any mood to write something on my blog..
well, new year is coming and i'll be in my final semester b4 doing my practical..
chayok2 syida.. yeah, i'm thinking to do my practical in KL or in Melacca..
if in KL , wah bestnya..can shopping2 and jalan2 here and there.. if in Melacca,
hurm..i'll ask papa to post the green car for me..haha..
but.. b4 that, i have to complete my PSM first.. huh.. sedang berfikir ni...
is my tajuk good enough or should i change my tajuk?? hurmm...
papa asked me to buid a portal for his school and ianya disokong oleh my web lecturer, en ibrahim..
i think it is better for me to change my tajuk, from restaurant management system to
SMK Semerah Padi portal..haha.. o
daripada aku membazirkan tenagaku dengan membuat sistem yg xda pengguna, its better
for me to build the portal..then, ada la juga nampak hasil kerja aku tu diguna pakai..
baru la nampak best..hehe..sekurang-kurangnye time interview keje nnt, aku bley la inform
the company yg sistem aku, web-based diguna oleh salah sebuah sekolah di kuching..
haha..bangga x?? bangga kan... haha..tapi klo jadi la portal tu.. InsyaAllah..
bak kata my ustadz when i was in form 5, semua yg kita nak buat tu dah tersedia.. antara berjaya dgn tak je.. tu semua bergantung dengan usaha kita... so, i have to usaha lebih sikit..
oops..not lebih sikit but lebih banyak... for my final year project..harap2 lah my new title ni x di reject oleh my supervisor.... hope hope soo~~~ phew~~
ok la... aku nk loitering kat alam maya ni dlu..da~~~

0 comments: